Türk Sinemasının 10 en kötü adamı.

0
174

10. Coşkun Göğen: Türk sinemasının en ünlü tecavüzcüsüdür, onu gördüğünüzde birazdan bir tecavüz sahnesinin geleceğini bilirsiniz ve işte bu yüzden o hem bir efsane hem de bir klişedir. Mesele tecavüzse Coşkun olmazsa olmazdır. O kadar ki kendisi Türkiye Cumhuriyeti’nin gurur kaynağıdır, topluma mal olmuş bir tecavüzcüdür, TC lakabıyla anılır. Coşkun’un en büyük özelliği sakallı ve sırıtkan olmasıdır. En büyük silahı ise dilidir.

9. Nuri Alço: Türk sinemasının en ünlü ikinci tecavüzcüsüdür. İyi giyimli olması sizi yanıltmasın kesinlikle bir tecavüzcüdür. Onun en büyük avantajı Coşkun gibi kendini belli etmemesidir. En şık tecavüzcüdür. Fakir olduğu hiç görülmemiştir, fakirse bile baba yarısı, dost hayatı ayağına zengin olmasını bilir. Sinsiliği ve gazozlara kattığı ilaçlar en büyük silahlarıdır. Beyaz takım elbisesi, sarı bıyıkları ve boynundaki altın zincir ise tarzıdır.

8. Şahin K: Deniz kenarlarında ve ormanlarda yaşayan bir tecavüzcü türüdür. Ortalama bir sevimliliği vardır. Hatta bazen tecavüz ediyor mu etmiyor mu anlayamazsınız bile. Günah keçisi de olabilir yani. Yine de Şahin K dendi mi bir durmalı etrafınızdaki göbekli, bıyıklı, kel adamlara şüpheyle bakmalısınız.

7. Sırrı Elitaş: O her zaman tecavüzcü değildir hatta iyi olduğu roller de vardır ama genelde çalıların arkasından nehirde çamaşır yıkayan köylü kızları dikizlemesiyle tanınır. Kimi zaman ağa kimi zaman marabadır. İnsanın aklına “İyi, Kötü ve Çirkin”in çirkinini getirir. Onun için tecavüz amaç değil, araçtır. Tecavüz sayesinde ya paraya ya tarlaya ya da ağanın baş yardımcılığına konacaktır.

6. Hikmet Taşdemir: Soğuk, mesafeli ve snop bir tecavüzcüdür. Sanki zorla tecavüz ediyordur. Hiç zevk almaz aksine bitse de gitsek der gibidir. Bu yüzden tecavüz sahnelerinde bayan oyuncuya çok iş düşer. Yoksa onun elini kolunu kaldıracağı yoktur. Siyah Ray-Ban gözlükleri en önemli aksesuarıdır. Her zaman trençkot giyer ve çok az sahnede görünür. Arkaya taranmış John Travolta saçları bozulmasın diye de az hareket eder.

5. Salih Güney: Türk sinemasının en yakışıklı tecavüzcüsüdür. Onun tecavüz ettiği kadınların neden mutsuz olduğunu bir türlü anlayamazsınız. Bir kere fittir; aşk romanlarındaki siyah saçlı, beyaz tenli, mavi gözlü ideal erkektir. Yine de tam bir züppe olduğu için beğendiği kadınları onlara tecavüz ederek elde eder. Sonra da aldatır. Alkole, hapa ihtiyaç duymayan tek tecavüzcüdür. En büyük silahı tipidir.

4. Eray Özbal: Faruk Peker’in çırağı gibi durur. İkisinin birçok tecavüz özellikleri birbirine benzer. Onun farkı 90’ların seks furyasındaki en aktif tecavüzcü olması ve basen sevmesidir. Yüzünden cinlik, güvensizlik akar ama kızlar bütün numaralarını yerler. Tecavüzün kendisiyle pek ilgilenmez gibidir, maksat piçlik olsundur. Bağımlı ya da psikopattır ve narkotik, fuhuş ya da cinayet masası affetmez, her filmin sonunda muhakkak yakalanır.

3. Faruk Peker: Türk sinemasının piyon tecavüzcüsüdür. Tecavüz planı şöyle işler: Kızları tavlamak için diskolarda ve barlarda takılır. Önce kendine bir drink alır ve bar kısmında ayakta dikilir. Sonra barda oturan yalnız ve saf kızlara yaklaşıp yakışıklılığı ve pezevenk gülüşüyle onları oyalar, içirip sarhoş eder, eve götürür ve çıplak fotoğraflarını çeker. Bazen de sevişir. Genelde uyuşturucu ve beyaz kadın ticareti yapan mafya babaları adına çalışır. Yani aslında tecavüzcülüğü iş edinmiştir. En büyük özelliği ıslak ve arkaya taranmış saçları; en büyük silahı nefes alan her şeye tecavüz edebilme gücüdür.

2. Önder Somer: Baksanız melek yüzlü, kaytan bıyıklı, alaturka bir adamcağızdır. Mavi gözleri ve sarı saçlarıyla hiç zarar vermeyecekmiş gibi durur. İşte en büyük silahı da bu masumiyetidir. Kendisi adeta şeytanın oğlu gibi, genç kızlara uslu uslu yaklaşır, onlara güven verir, ailelerine sızar, aile dostları olur, kocaları yurtdışına gidince de onları yatağa atar. Onları iğfal etmez ama onları soyar ve uyandıklarında yanlarında yatıyor olur. Yorganın altında çıplak yatan kızlar da kirletildiklerini düşünürler. İşte bu yüzden o işi en kolay olan tecavüzcüdür. O, Türk sinemasının fake tecavüzcüsüdür.

1. Nihat Ziyalan: Türk sinemasının saçı hep önüne düşen, beyaz atletli tecavüzcüsüdür. Genellikle Hülya Koçyiğit’e tecavüz eder. Fazla zeki değildir hatta onun için şapşal bile denebilir. Çünkü bazen 2-3 yaşındaki bir çocuk bile onun foyasını ortaya çıkarabilir. En büyük düşmanları Sezercik ve Yumurcak’tır. Hiçbir zaman tecavüz etmez, sadece numara yapar. Çünkü hükümet gibi kötü kadınların kontrolünde hareket eder. O, Türk sinemasının bir nevi Frankenstein’ıdır.

kaynak.sinematik.


CEVAP VER

Lütfen Aşağıdaki CAptcha Uygulaması ile yorumunuzu işaretleyerek doğrulayın.